Архіви для Травень, 2018

Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів

«Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів — «Про встановлення розміру ставки туристичного збору на території Любашівської  селищної ради на 2018 рік», «Про встановлення  ставок єдиного податку на території Любашівської селищної ради на 2018 рік», «Про встановлення розміру ставки збору за місця для паркування транспортних засобів на території Любашівської  селищної ради на 2018 рік», «Про затвердження ставок земельного податку та орендної плати на 2018 рік за землі державної, комунальної, приватної власності і Положення «Про ставки земельного податку та орендної плати на 2018 рік за землі державної, комунальної, приватної власності», «Про встановлення  розміру частки  прибутку (доходу) підприємств і організацій, що належать до комунальної власності на 2018 рік», «Про встановлення транспортного податку  на території Любашівської  селищної ради на 2018 рік», «Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2018 рік»

Розробник — Любашівська селищна рада.

Проекти регуляторних актів передбачають встановлення розміру ставки туристичного збору на території Любашівської  селищної ради на 2018 рік, встановлення розміру ставок єдиного податку на території Любашівської  селищної ради на 2018 рік,  встановлення розміру ставок збору за місця для паркування транспортних засобів на території Любашівської  селищної ради на 2018 рік, встановлення розміру ставок земельного податку та орендної плати на 2018 рік за землі державної, комунальної, приватної власності на території Любашівської  селищної ради на 2018 рік та затвердження Положення «Про ставки земельного податку та орендної плати на 2018 рік за землі державної, комунальної, приватної власності, встановлення частки  прибутку (доходу) підприємств і організацій, що належать до комунальної власності на 2018 рік, встановлення транспортного податку  на території Любашівської  селищної ради на 2018 рік,  встановлення ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2018 рік.

Проекти регуляторних актів та аналіз їх регуляторного впливу розміщено на дошці оголошень та офіційному сайті Любашівської селищної ради http://lubarada.gov.ua .

Строк приймання пропозицій та зауважень до проектів регуляторних актів становить 1 місяць з дня оприлюднення проектів регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу.

Пропозиції  та зауваження до проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі за адресою: Любашівська селищна рада вул. Володимира Князя, 84, смт Любашівка, Одеська область.»

 

 

 

Hits: 37

Аналіз регуляторного впливу

прибуток аналіз туристичний збір єдиний податок Земельний податок і оренда аналіз нерух майно аналіз транспортний податок аналіз паркування

Hits: 27

Про встановлення транспортного податку на території Любашівської об’єднаної територіальної громади на 2019 рік

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

ЛЮБАШІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

Любашівського району Одеської області

__ сесія VII-о скликання

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«____»_______________2018 р.                                                                           № __________

 

Про встановлення транспортного податку  на території Любашівської  об’єднаної територіальної громади на 2019 рік

Відповідно до п. 24 ст. 26 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 7, 10, 12, 265, 267  Податкового кодексу України  та з метою наповнення місцевого бюджету, Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Встановити на території Любашівської об’єднаної територіальної громади транспортний податок на 2019 рік для фізичних та юридичних осіб, у власності яких перебувають легкові автомобілі, з року випуску яких  минуло не більше п’яти  років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Ставка транспортного податку встановлюється в розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль з розрахунку на календарний рік.

 

  1. Рішення розмістити на інформаційних системах Любашівської селищної ради.

 

3.Дане рішення набирає чинності з 01.01.2019 року і діє до 31.12.2019 року.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської етики та місцевої згуртованості та постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

Селищний голова                                                                                       Павлов Г.А.

 

 

 

 

 

Hits: 45

Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2019 рік

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

ЛЮБАШІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

Любашівського району Одеської області

__ сесія VII-о скликання

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«____»_______________2018 р.                                                                           № __________

 

Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2019 рік

Відповідно до п. 24 ст. 26, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 266 Податкового кодексу України та з метою наповнення місцевого бюджету, Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Встановити на території Любашівської об’єднаної територіальної громади ставку податку  для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб у розмірі 0,1 % відсотка мінімальної заробітної плати.

 

1.1 Затвердити перелік об’єктів нежитлової нерухомості – будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, а саме:

  • будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;
  • будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;
  • будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;
  • гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;
  • будівлі промисловості та склади;
  • будівлі для публічних виступів (казино, ігрові будинки);
  • господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;
  • інші будівлі.

 

  1. Встановити ставки податку для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб:
  • для квартири/квартир незалежно від їх кількості – 1 % мінімальної заробітної плати;
  • для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – 0,5 % мінімальної заробітної плати;
  • для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) – 0,5 % мінімальної заробітної плати.

 

  1. Затвердити пільги з податку на нерухоме майно об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб:

–  для квартир/квартири незалежно від їх кількості – на 60 кв. м.;

–  для житлового/житлових будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. м.;

– для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) – на 180 кв.м.

 

  1. Затвердити перелік об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, які не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

и) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

і) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг;

ї) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

й) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацьких спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

к) об’єкти нежитлової нерухомості баз олімпійської та паралімпійської підготовки. Перелік таких баз затверджується Кабінетом Міністрів України;

л) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей.

 

  1. Рішення розмістити на інформаційних системах Любашівської селищної ради.

 

  1. Дане рішення набирає чинності з 01.01.2019  року і  діє до 31.12.2019  року.

 

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської етики та місцевої згуртованості та постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

 

 

Селищний голова                                                                                                Павлов Г.А.

 

 

Hits: 188

Про встановлення розміру частки прибутку (доходу) підприємств і організацій, що належать до комунальної власності на 2019 рік

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

ЛЮБАШІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

Любашівського району Одеської області

__ сесія VII-о скликання

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«____»_______________2018 р.                                                                                                              № __________

 

Про встановлення  розміру частки  прибутку (доходу) підприємств і організацій, що належать до комунальної власності на 2019 рік

 

Керуючись підпунктом 29 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 133-136 Податкового кодексу України, та з метою наповнення місцевого бюджету, Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Встановити розмір частки прибутку(доходу) підприємств і організацій, що належать до комунальної власності на 2019 рік в  розмірі 5 % від бази оподаткування.

 

2.Визначити платниками податку наступні підприємства :

– Любашівське РБТІ;

– Редакція газети «Хлібороб»;

– Комунальне підприємство «Джерело-комунсервіс».

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської етики та місцевої згуртованості та постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                                             Г.А. Павлов

 

 

 

 

 

Hits: 33

«Про затвердження ставок земельного податку та орендної плати на 2019 рік за землі комунальної та приватної власності і Положення «Про ставки земельного податку та орендної плати на 2019 рік за землі комунальної та приватної власності»

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

ЛЮБАШІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

Любашівського району Одеської області

__ сесія VII-о скликання

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«____»_______________2018 р.                                                                           № __________

 

 «Про затвердження ставок земельного податку та орендної плати на 2019 рік за землі комунальної та приватної власності і Положення «Про ставки земельного податку та орендної плати на 2019 рік за землі комунальної та приватної власності»

 

Відповідно до п. 24 ст. 26, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 269-288 Податкового кодексу України, статті 21 Закону України  «Про оренду землі»,  ст. 12 глави II Земельного кодексу України та з метою наповнення місцевого бюджету,  Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити  ставки  земельного податку та орендної плати на 2019 рік за землі комунальної та приватної власності.

 

  1. Затвердити Положення про ставки земельного податку та орендної плати на 2019 рік за землі комунальної та приватної власності (Додається).

 

  1. Спеціалістам Любашівської селищної ради з 01.01.2019 року перерахувати земельний податок та переглянути договора оренди і підготувати додаткові угоди до існуючих договорів оренди на землі.

 

  1. Рішення розмістити на інформаційних системах Любашівської селищної ради.

 

  1. Дане рішення набирає чинності з 01.01.2019 року і  діє до 31.12.2019  року.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської етики та місцевої згуртованості та постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

Селищний голова                                                                                                Павлов Г.А.

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено рішенням

Любашівської селищної ради

від «___»_________________2018 р.

№ ____________

 

ПОЛОЖЕННЯ
«Про ставки земельного податку та орендної плати на 201
9 рік за землі комунальної та приватної власності»

 

Плата за землю – обов’язковий  платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Загальні положення

  1. Платниками земельного податку є:

1.1. – власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

1.2. – землекористувачі.

 

2.Об’єкти оподаткування земельним податком.

  1. Об’єктами оподаткування є:

1.1. – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

1.2. – земельні частки (паї),  які перебувають у власності.

 

  1. База оподаткування земельного податку.
  2. Базою оподаткування є:

1.1. – нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта.

 

1.Ставка податку за земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження).

 

1.1. Згідно ст. 274.1 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування – не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

 

1.2.Ставки земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, незалежно від місця знаходження (в межах населеного пункту та за межами) вираховуються згідно нижченаведених:

 

№ п/п НАЗВА ПОДАТКУ % СТАВКА
1 Сільськогосподарські угіддя, в т.ч.:  
  рілля 1,0
  багаторічні насадження 0,3
  сіножаті 1,0
  пасовища 1,0
2 Землі для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, землі об’єднань співвласників багатоквартирних будинків 0,05
3 Землі громадського призначення 0,02
4 Землі транспорту і зв’язку 3,0
5 Землі комерційного призначення 2,0
6 Землі промисловості 1,0
7 Землі під господарськими дворами, які знаходяться в приватній власності 1,0
8 Землі всіх інших видів цільового призначення, які знаходяться в комунальній власності 1,5

 

  1. 2. Особливості оподаткування платою за землю.

 

2.1.  Відповідно до пункту 284.1 статті 284 ПКУ Любашівська селищна рада встановлює ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

 

2.2. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року, податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

 

2.3. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

 

  1. 3. Пільги щодо сплати земельного податку  для фізичних та юридичних осіб.

 

3.1.Від сплати податку звільняються фізичні особи:

3.1.1. інваліди першої і другої групи;

3.1.2 фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

3.1.3  пенсіонери (за віком);

3.1.4 ветерани війни та особи,  на яких поширюється дія Закону України  «Про статус

ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

3.1.5  фізичні особи, визнані законом особами,  які постраждали внаслідок Чорнобильської

катастрофи;

3.1.6 учасники АТО.

3.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії  фізичних осіб пунктом 3.1 поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

– для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більше 2,0 га;

– для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд – 0,15 га;

– для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 га;

– для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 га;

– для ведення садівництва – не більш як 0,12га.

 

3.3 Від сплати податку звільняються юридичні особи:

3.3.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

3.3.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”.

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

3.3.3. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

3.3.4. дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

3.3.5. державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

3.3.6. державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

 

  1. 4. Податковий період для плати за землю.

4.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

4.2. Базовий податковий (звітний) рік починається з 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути менше 12 місяців).

 

  1. 5. Строк сплати за землю.

5.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

5.2. Облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

 

5.3.Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення.

 

 

 

5.4. Податок на земельні ділянки, які використовуються, але право на які або право оренди яких в установленому порядку чинним законодавством не оформлено ( не переоформлено) справляється в розмірі орендної плати згідно цільового призначення земельної ділянки.

 

  1. 6. Орендна плата.

6.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (ст.288.1 ПКУ).

6.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (ст.288.2 ПКУ).

6.3. Об’єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду (ст.288.3 ПКУ).

6.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (ст.288.4 ПКУ).

6.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

6.5.1. не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території;

6.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

6.5.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 6.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

6.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

 

РОЗМІРИ ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ ЗА ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

№ п/п Функціональне використання земельної ділянки Ставка орендної плати

(% від нормативної грошової оцінки землі)

І. Землі сільськогосподарського призначення  
1. Землі під розміщення господарських споруд, дворів, інших будов 1
ІІ.  Землі водного фонду  
1. Для риборозведення та виробництва сільськогосподарської і промислової продукції 1
ІІІ. Землі житлової та громадської забудови  
1. Земельні ділянки під індивідуальними гаражами 1
2. Земельні ділянки під багатоквартирними житловими будинками, які передаються в користування на умовах оренди ОСББ 1
3. Землі  для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд 0,5
4. Для зареєстрованих релігійних, благодійних, громадських організацій, які не займаються підприємницькою діяльністю 0,5
5. Інше використання 3
ІV. Землі комерційного використання; Землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення; Землі технічної інфраструктури; Землі рекреаційного призначення  
1. Всіх видів функціонального використання від 31 до 100 кв.м. 7
2. Всіх видів функціонального використання від 101 до  200 кв.м. 6
3. Всіх видів функціонального використання від 201 до 1500 кв.м 5
4. Всіх видів функціонального використання від 1500 до 8000 кв.м 4
5. Всіх видів функціонального використання від 8000 та більше 2
6. Для тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (контейнерів, кіосків) 12

 

  1. 7. Податковий період для орендної  плати за землю.

7.1.Базовим податковим (звітним) періодом для орендної плати за землю є календарний рік.

7.2. Базовий податковий (звітний) рік починається з 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути менше 12 місяців).

 

 

Любашівський селищний голова                                                          Г.А.Павлов

 

Секретар Любашівської селищної ради                                                Л.М. Мокряк

 

 

Hits: 6465

Про встановлення розміру ставки збору за місця для паркування транспортних засобів на території Любашівської об’єднаної територіальної громади на 2019 рік

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

ЛЮБАШІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

Любашівського району Одеської області

 

__ сесія VII-о скликання

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«____»_______________2018 р.                                                                           № __________

 

 

Про встановлення розміру ставки збору за місця для паркування транспортних засобів на території Любашівської  об’єднаної територіальної громади на 2019 рік

Відповідно до п. 24 ст. 26 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 7, 10, 12, 268-1 Податкового кодексу України та з метою наповнення місцевого бюджету, Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Встановити ставку збору за місця для паркування транспортних засобів за 1 м² площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження паркування транспортних засобів за кожний день провадження такої діяльності у розмірі 0,03 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської етики та місцевої згуртованості та постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

Селищний голова                                                                                       Павлов Г.А.

 

 

 

 

 

Hits: 59

Про встановлення ставок єдиного податку на території Любашівської об’єднаної територіальної громади на 2019 рік

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

ЛЮБАШІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

Любашівського району Одеської області

__ сесія VII-о скликання

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«____»_______________2018 р.                                                                           № __________

 

Про встановлення  ставок єдиного податку на території Любашівської об’єднаної територіальної громади на 2019 рік

 

Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 291, 293 Податкового кодексу України та з метою наповнення місцевого бюджету, Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити на території Любашівської об’єднаної територіальної громади з 01 січня 2019 року ставку єдиного податку для платників першої групи у розмірі 10 % прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року.
    • Перша група – фізичні особи – підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торгівельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу який протягом календарного року не перевищує 300000 гривень.

 

  1. Затвердити на території Любашівської об’єднаної територіальної громади з 1 січня 2019 року ставку єдиного податку для платників другої групи у розмірі 20 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

2.1. Друга група – фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

– не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

– обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

 

  1. Рішення розмістити на інформаційних системах Любашівської селищної ради.

 

  1. Дане рішення набирає чинності з 01.01.2019 року і  діє до 31.12.2019  року.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської етики та місцевої згуртованості та постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

Селищний голова                                                                                                Павлов Г.А.

 

Hits: 34

Про встановлення розміру ставки туристичного збору на території Любашівської об’єднаної територіальної громади на 2019 рік

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

ЛЮБАШІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

Любашівського району Одеської області

 

__ сесія VII-о скликання

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«____»_______________2018 р.                                                                           № __________

 

 

Про встановлення розміру ставки туристичного збору на території Любашівської  об’єднаної територіальної громади на 2019 рік

Відповідно до п. 24 ст. 26 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 7, 10, 12, 268 Податкового кодексу України та з метою наповнення місцевого бюджету, Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію Любашівської об’єнаної територіальної громади та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
  2. Затвердити ставку туристичного збору у розмірі 1 відсотка до бази справляння збору, визначеної пунктом 268.4 Податкового кодексу України.
  3. Базою справляння туристичного збору є вартість усього періоду проживання (ночівлі) в місцях, визначених підпунктом 268.5.1 Податкового кодексу України, за вирахуванням податку на додану вартість. До вартості проживання не включаються витрати на харчування чи побутові послуги (прання, чистка, лагодження та прасування одягу, взуття чи білизни), телефонні рахунки, оформлення закордонних паспортів, дозволів на в’їзд (віз), обов’язкове страхування, витрати на усний та письмовий переклади, інші документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду.
  4. Сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням податкових агентів.
  5. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської етики та місцевої згуртованості та постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

Селищний голова                                                                                       Павлов Г.А.

Hits: 30

Проект рішення “Про встановлення надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи, преміювання, надання матеріальної допомоги для оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань селищного голови”

 

 

 

ПРОЕКТ     

У К Р А Ї Н А

О Д Е С Ь К А  О Б Л А С Т Ь

Л Ю Б А Ш І В С Ь К А  С Е Л И Щ Н А   Р А Д А

Р І Ш Е Н Н Я

 

«____» _______________ 2018 року                                                № ______-VII

 

 

  Про встановлення надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи, преміювання, надання матеріальної допомоги для оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань селищного голови

 

         Відповідно ст.26 Закону України від 21.05.1997 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», п.6 постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 р. № 363 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268», Колективного договору працівників Любашівської селищної ради Любашівського району Одеської області, за умови економії фонду заробітної плати, Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити щомісячно надбавку за високі досягнення  в праці  або за  виконання особливо важливої роботи в розмірі 50 % посадового  окладу з урахуванням надбавки за ранг та надбавки за вислугу років, починаючи з дня початку повноважень голови ОТГ – 16 травня 2018 року .

2. Преміювати селищного голову Павлова Геннадія Анатолійовича щомісячно в розмірі 50%  середньомісячного заробітку, починаючи з дня початку повноважень голови ОТГ – 16 травня 2018 року .

  1. Надати селищному голові матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та матеріальну допомогу для оздоровлення при наданні щорічної відпустки (її частини), у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

 

Селищний  голова                                                                  Г.А.Павлов

 

 

 

 

 

Hits: 79